Automatisk Tidsregistrering for Teamproduktivitet

Glem manuel tidsregistrering – overvåg dit teams arbejde nemt og præcist.

image
image
image

Proud Member of

Proud Partner of

image

Udvalgte Funktioner

Udforsk værktøjer til bedre administration

Vigtige Punkter

Nøjagtig og ubesværet registrering i realtid.

Automatisk Timeregistrering

Nøjagtig og ubesværet registrering i realtid.

Administratorpanel

Administrér brugere, styr tidsregistrering og projektstyring.

Analyse og Rapportering

Tildel roller, følg status og optimer ressourcer.

Datasikkerhed

Kryptering og adgangskontrol til beskyttelse af dine oplysninger.

image

Det er nemt at komme i gang med Tracksite, det er tilgængeligt på flere sprog og skaber værdi fra dag ét.

image
image

Vores Mission

Optimering af Produktivitet

Hos Tracksite styrker vi teams globalt med problemfri, effektiv og pålidelig tidsregistrering.

Vores mål er at revolutionere arbejdsstyring, spare tid og ressourcer og samtidig øge produktiviteten. Ved at kombinere banebrydende teknologi med brugervenligt design giver vi teams mulighed for at fokusere på det, der betyder mest – at levere fremragende resultater.

Vi gør arbejdsstyrkeopfølgning automatisk og fri for forstyrrelser og eliminerer behovet for manuel indtastning. Dette sikrer præcise tidsrapporter og giver vores kunder pålidelige indsigter til bedre beslutningstagning.

Sådan Aungerer Det

Opnå dine projektmål uden besvær med vores løsning.

  • Hurtig Opstart

    Begynd at integrere systemet med få enkle trin, så dit team kan komme i gang med det samme.

  • Adgang Til Produktet

    Centraliseret adgang til alle dine medarbejderdata, hvilket optimerer ledelses- og kommunikationsprocesser.

  • Administrer

    Modtag daglige rapporter over gennemførte opgaver, overvåg produktivitet og kontroller nøgleindikatorer.

  • Resultat

    Vi automatiserer alle processer, sparer ressourcer og giver dig mulighed for at fokusere på dine forretningsmål.

Få Software Lavet Til Dig

Tracksite gør det nemt at oprette skræddersyede værktøjer til din virksomhed, så du kan administrere kunder, holde styr på lager og visualisere KPI’er præcis som du ønsker.

icon

Kunde

Automatiseret registrering i praksis Platformen registrerer automatisk arbejdet.

icon

Leverandør

Optimer ressourceallokering og sikr problemfrit samarbejde for dit team.

icon

Bruger

Følg nemt dine vagter, bekræft oplysninger og optimer dine arbejdstimer.

Vigtige punkter:

  • Angiver projektdata, herunder tidslinje og nødvendige specialister.
  • Definerer kravene til projektet.
  • OvervÃ¥ger og kontrollerer projektet.
Kom i Gang
image

Vigtige punkter:

  • Modtager en Anmodning fra en Kunde og danner Teamet.
  • Uploader Teamets Profil i systemet, opretter Profiler og CV’er.
  • Tildeler til et Projekt og inviterer via Tracksite Mobilapp.
Kom i Gang
image

Vigtige punkter:

  • Afgiver reelt CV med Præcise Data.
  • Accepterer at blive tildelt et Projekt under definerede vilkÃ¥r.
  • Bliver inviteret til at hente og Ã¥bne Mobilappen.
  • Bekræfter at Vagt, Projekt og Personlige Oplysninger er gyldige.
  • Registrerer sin Arbejdstid med Tracksite.
Kom i Gang
image

Kundehistorie

Vi bruger Tracksite til at håndtere vagtplaner, registrere udstyrsfejl og følge produktiviteten. Det er blevet vores virksomheds eneste pålidelige datakilde.

image

Mark Fjeldsted Landgren

CEO

icon

Vi har valgt at bruge Tracksite, så vi undgår diskussionen med underleverandør omkring timeregistrering, samtidig med, at vi mindsker det administrative arbejde markant i forhold til kontrol og tjek af beviser og kurser.






author image

Lars Johansen

Kunde, okta

icon

Det er smart og værdifuldt, at vi er enige om timerne fra start til slut, så vi undgår uoverensstemmelser med antal timer, der er lagt i et projekt.






author image

John Slotic

Leverandør, Ambu

Klar til nem og pålidelig tidsregistrering? Prøv det i dag.

Tag det næste skridt mod at optimere teamets produktivitet.